onsdag 24 juni 2009

"Klumpen" är målad...

Ja nu har jag målat "klumpen" ( min nya skänk) ett varv med vit färg! Jisses vilket göra, huvva ! Kan inte påstå att d va så där jätte kul ;) hehe ! Det var mer att måla än vad jag trodde och inne och under och överallt...men nu är jag klar, och lådorna är också målade! Allt står nu på tork, för att sedan få ett till varv av penseln.
Men jag tror d kommer bli riktigt snyggt =) mår bättre i magen och solen skiner för fullt ute! Tror jag ska koppla hunden och gå en skön promenad!
För jag ids då it göra nåt här hemma förens skänken är klar, det e kaos i köket och saker huller om buller för jag var ju som tvungen att måla den inne.

Har ju glöm att säga att jag fått mina 2 priser =) först så vann jag ju kammarljusstakarna hos www.detvitadarhuset.blogspot.com dom va jätte söta och fick plats i vardagsrummet!

Sen så vann jag ju en berlock och en bricka med valfri text från www.drommaravsilver.blogspot.com som kom i måndas =) så sött, det ska få hänga runt min hals i sommar =) på den står det "din lycka är min"

Nee nu kom jag på vad jag ska göra, ut och plocka blommor på ängen =)
Nån mer än jag som har 84927480593858 myggbett ? HUVVA ! Jag ser ut som en prickigkorv ju =/ dessutom e jag känslig mott betten så d kliiiiiiiiiiar något så hemskt ! igår va jag så less så jag höll på att få ett utbrott! Anders frågade, men vad är det ? Men det e dom FÖRBANNADE JÄVLA MYGGHELVETENA...varav han tyckte d va väl inget att brusa upp sig för...haha !

Min fina trådrullehållare har nu fått flytta in i köket och pryds med rullar med pets mm =) jag skulle bara ha haft 10 rullar till...det fattas 6 st + att 4 st är vitmålade. Har du en till övers så hojta till ;P


Förresten så hittade jag denna på blocket igår, och känner nån för att skänka den till mig så varså god =) hahahaha!
Visst är det ett såååååå fiiiiiint skåp ? *LISA VILL HA*

kram på er !!

2 kommentarer:

hagagården sa...

Tack för titten och ditt stöd ,ja man blir alldeles matt på elaka folk,dom måste ha välldigt lite att göra som orkar vara så där knepp o feg.
Tusen kramar från mig
ninni

Vit som snö sa...

Tror din "klump" kommer att se hur fin som helst ut i vitt! Det är en jättefin möbel!
Joo jag har besökt Loppisbutiken.se i Ske-hamn men inte på Stackgrönnan där dom är nu på båtmuseet. (trots att jag har cykelavstånd..) När vi var dit reade dom ut allt innan dom skulle sommarflytta o det var bara skrot då. Hoppas det är bättre nu. Varför inte ta en tur dit ut, dom har goda räkmackor där dessutom!!!
Sen måste jag få tacka för ditt fina beröm för min textning! Jag blir ju jätteglad!
Ha det gott! Kram Cilla