torsdag 25 juni 2009

"Klumpen" är klar...

Och jag är helt sluuuuut ! Målat 2 varv nu och jisses så trött man blir i kroppen! Skulderbladet är helt slut och hårt som sten. Jag måste be min käresta om lite massage sen. Nu blir det en målarpaus....i allafall tills man kommer på nå andra tokigheter om saker som ska målas,hehe!
Har förvisso nån sak som ska bli vit, men det e inte bråttom och jag ids helt enkelt inte nu! Har annat som också måste göras.

Vi har gjort en till hönsgård och satte dit hönan Amelia och Tuppen Nicodemus, i hopp om att d ska bli små kycklingar i sommar =) vi har ju en kull sen i våras och dom har blivit rätt så stora nu kan jag säga. Man ser då att det är två tuppar,men jag tror resten är höns, och några är kritvita och såååå vackra =)

Det är en solig dag idag med och det är stekhett ute! Hunden ligger i hallen och vill inte ut i värmen, jag förstår henne. Visst är d skönt med sommar och sol, men jag kan tycka att d blir liiiite för jobbigt då det är stekhett ute.

Nee nu ska jag gå och fixa till i Tilda och Tages bur med diverse lingonris, björkris, rönngrenar mm! Tilda och Tage är våra Lessons Sparvpapegojer och söta som socker är dom =)

Kram på er...

3 kommentarer:

Snuttan sa...

oj längtar tills du visar när den är färdig

Kram
Åsa

Lina sa...

Duu .. de är BAJS varmt här! Ja kommer dö snart. Svetten rinner då man jobbar och bär saker. Det är helt sinnessjukt!!! :/

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

så söt!!!

*SOLA * BADA * NJUUUT!!*
Trevlig sommarhelg!!
~~♥Önskar Millan♥~~