tisdag 9 juni 2009

Massor med bilder!

Nu blir det bildbombning utan dess like ska ni veta ;P haha !


Jag vet inte vad detta är, men jag hittade den ute i ladan och tycker den va lite fin =) Anders tror det är en garnvinda. Jag tycker det var en sak man kan ha på bron och ställa blommor på ;P


Mitt tråg, skulle måla d vitt. Ja ni ser ju hur det gick. Förstår inte, färgen liksom "försvann" hur mycket jag än kleta på. Men det gör inte nåt, för det fick ju den gamla slitna stilen =)

Stolen jag målade vit , står i sovrummet.

I köksfönstret har jag satt upp ett snöre och hängt upp gamla redskap som jag fyndat här och var =)

En gammal träskopa...

Kolla in denna sax, den e så vacker ! Vilka detaljer =) den e säkert rätt så gammmmal!

En söt nyckel!
En madonna tavla..
Har ni sett vilken söt lampa för 10 kr på loppis =) den står på min byrå i sovrummet!

Tycker denna var lite rolig =)

Vårat kök med mina nya vaxduk på bordet =) så snyggt!


En gammal väckarklocka...

Hur glad vart inte jag då jag hittade denna staty i form av en kakadua för 20 kr ?! Jippie =)
(Jag har ju min lilla kakadua Wilma)

Denna "bräda med hängare" är så fin =) hittade den på en utförsäljning! har hängt en gammal kökshandduk på den, och på handduken står det "AL" (anders lundholm, som min sambo heter).

Denna tavla e väl vacker ? Det tycker jag i allafall =) dock vill jag nog ha en vit ram ;P

Mina "kobjällror"

Så nu har ni fått en hel del bilder =) våra tapeter och golv e inte vackra, huvvvvvva! Men eftersom framtiden e oviss angående om vi ska ha kvar detta hus eller inte, så har vi bestämt oss för att låta sånt vara så länge....nu ska jag gå ner till köket och slänga dessa i ugnen :


Biffar med bacon, också brysselkål till + en sallad med hemmagjord dressing, MUMS!
Köket är väl som klart och städat, skrubbat på toan också! Imorgon ska jag och jobba eftermiddan..det blir 12-19 .
Adios Amigos ;P

2 kommentarer:

lina sa...

Ska ni int köpa huset nu?!

Allt å lite till sa...

Hej Lisa!
Vad du fyndar och fixar och donar hemma! :-)
Hoppas allt är bra med dig och att du trivs bra på nya jobbet.
Ha en riktigt trevlig sommar!!
Kram Sandra