fredag 5 juni 2009

Fredag !


Ja då var det fredag då!

Har på mig min nya fina vita blus och beiga byxor och en blommig sjal =) det e så att man känner sig lite fin idag faktiskt ;P Ska snart packa ihop lite småsaker och bege mig mot Älvsbyn!
Dock blir det ett stopp i piteå för att gå på seconhand "Röda korset" och "Reprisen" =)
Igår målade jag klart en massa saker =) *nöjd* dom ligger på torkning än, också lyckades jag faktiskt putsa klart hela mitt pottskåp! Vilket slitgöra, är alldeles öm i handleden idag !
Men nöjd e jag =) så nu väntar det på att bli målat i vitt !

Jag vet inte vad dom har målat det med innan. För först är d en grön färg som ser ut som vattenfärg, sen är det ett lager med hudfärgad färg (som va super jobbig att få bort), och till sist en vit sliten färg. Slipmusen har verkligen gått varm kan jag säga. Men nu får den paus, ett tag i allafall, tills jag kommer på nå nya tokigheter ;P haha !

Pratade med min syster på msn ett tag igår, hon är nere i soliga gbg nu. På lördag åker hon till Norge, hon ska jobba som lastbilschaufför dära i 3 månader. Jag tycker hon e skit tuff =) hennes blogg är www.linalundgren.blogg.se

Nee nu ska jag ta och plocka ihop mitt pick och pack, ge alla djur mat och vatten och sen pyser jag iväg. I bilen spelas melodifestivallåtarna från Malta och island flitigt =) dom e bara så vackra!

Ha nu alla en bra fredag och ta hand om er =) kram kram...

Detta är mitt senaste "offer" ;P gillade den inte brun, men nu är den vitmålad och ligger på torkning...


Inga kommentarer: